senus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayakkabıları beğendim açıkçası. Başka ilgimi çekebilecek bir öneri gelmezse bu siteden alışveriş yapabilirim.
Hocam kış sezonu fiyatlar hep yüksek yazın salamonlar 2k - 2.5k idi kış geldi halkımız sağolsun birbirine geçirmeyi seviyor ☺️