risk almayı öyle kolay bir şey sanmayın. Ben o riski aldım örümden tam 5 yıl borç ödemekle boğuştum. dolayısıyla 10 yılı tükettim. Bence herşeyi internette izlediğiniz gibi sanmayın. Kısacası konunun sözü kesinlikle şu olmalı
AYAĞINI YORGANINA GÖRE UZAT
Kolaylıklar dileirm.
haklısınz hocam risk ile çok şey kazanan da var bir günde batanda ama dipten zirveye risk olmadan çıkmak zor.bu söz dibi yaşayanlar için daha uygun sanırım.