risk almayı öyle kolay bir şey sanmayın. Ben o riski aldım örümden tam 5 yıl borç ödemekle boğuştum. dolayısıyla 10 yılı tükettim. Bence herşeyi internette izlediğiniz gibi sanmayın. Kısacası konunun sözü kesinlikle şu olmalı
AYAĞINI YORGANINA GÖRE UZAT
Kolaylıklar dileirm.