Esenlikler,

3 gündür uğraştığım bir sorun var. Reddit gibi birçok yerde araştırdım bu sorunu yaşayan tek değilmişim. Şifre doğru olmasına rağmen uygulamadan maalesef giriş sağlayamıyorum.
Telefonun tarayıcısından, bilgisayardan ve başka telefonlardan giriş yapabiliyorum ama kendi telefonumdan giriş yapamıyorum. Bu sorunu yaşayan ve çözen birisi var mı?

Şu ana kadar denediğim yöntemler:
1. WhatsApp ve Mail şifre sıfırlama, giriş bağlantısı, kod ile giriş.
2. iCloud değiştirme.
3. iOS güncelleme ve Yedeği geri yükleme.
4. Meta ile görüştüm sorunu her zamanki gibi kendilerinde bulmadılar.