Hocam ilgili vergi dairesinin müdür yardımcısı veya müdür ile görüşün. Peşinat sonrası geriye kalan tutar için banka teminatı vereyim şeklinde öneride bulunun. Biraz da alçak gönüllü davranır iseniz yardımcı olacaklardır.
Şahsi fikrim ise bu yıl sonu gibi torba yasadan yapılandırma olacak gibi. Ablanızın üzerine mal varlığı var ise icra yoluna girmeden uzlaşın derim. Üzerinde her hangi bir. Mal değeri yok ise bekleyin biraz daha...