Herkese hayırlı forumlar,

Arkadaşlar ablamın adına 1 milyon 600 bin ₺’lik vergi borcu var. Vergi dairesi ile taksitlendirme usülü ile ödeme için görüştük. 560 bin ₺ peşinat ve 6 taksit teklif ettiler. Epeydir ödenmeyen borç olması dolayısıyla daha fazla taksit mümkün değil dediler.

Maalesef 6 taksit halinde ödememiz mümkün görünmüyor. Daha fazla fazla taksit yapılması mümkün mü? Nasıl bir yol izleyebiliriz. Peşinatı vermeye hazırız ancak 6 taksiti arttırmak istiyoruz. Vergi dairesi kesinlikle olmaz dedi.

Bilgisi olan arkadaşlardan destek rica ederim.
Şimdiden teşekkürler.