Borç vermemeye çalışmak gerek. Gerçekten çok kritik bir konu değilse uzak durmak en iyisi yoksa verdiğiniz paranın size geri dönmesi çok sıkıntılı olabilir ve dostluğu, akrabalığı bitirme potansiyeli yüksek..
Hocam siteyi kullanmanız güzel fakat keşke biraz da siteyle ilgilenseniz ne yapmaya çalışsak hemen forum'da paralı üyelik kısmı geliyor keşke biraz daha kullanıcı taraflı olsaydınız. Forum da mantık hatası var gibi sanki
İşlem yapan insanlar konu açabiliyor (premium üyelik)
işlemini yaptırmak isteyenler insanlar konu açamıyor neden premium üyelik yok.
İşlem yapan insanlardan para almanız doğru ve en azından güvenilirlik için fakat işlem yaptırmak isteyenler insanlar ne alaka?
Zaten forum public konuları herkes görebiliyor ama kendi üyenize konu açtırmıyosunuz hemen paralı üyelik
Bu saçmalık.