qazz1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden yasak olsun hocam ?



5000 TL ile devam ediyoruz. Çok ucuza gidiyor
Etikete gerek yok hocam kendim takip ederim ihaleyi.
Bu arada hangi lokasyonda oturuyorsunuz gelip elden alma şansımız da var mı?