ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi vermemek, gerek yok.
ürünleri veresiye verdin bana o da borç

Teşekkür ederim bu arada tekrardan

para lazım konuda borç veriyorum diyenlere sıradan pm atmak lazım