WebMertB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 tl
DarkerVip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum içinde yurtdışı cihaz satın alabiliyorsak satışı oluyorsa 100tlden başlayalım.
Neden yasak olsun hocam ?
wantrepreneur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4101
omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5000
5000 TL ile devam ediyoruz. Çok ucuza gidiyor