Merhaba ;
2018 'den beri ufak ufak kazanç sağladığım 3,4 domain vardı fakat UK adsansede barınıyordu.Tr geçeceğim için UK adsanseden tüm domainleri sildim.10 gün civarı bekleyip eski telefonumda da kullandığım TR adsanse heabıma onaya gönderdim.Önce 1,2 kere red geldi.Her red geldiğinde tekrardan onaya gönderdim son 2 aydı ne red geliyor nede onay ? Bu durumu yaşayan var mı ? Bu sürecde 3 kez ekli domainleri silip tekrardan onaya gönderdim.
2 domain sadece sosyal medyadan hit alıyor.Diğer 2 domain'de google indexi var.Acaba bu durumdan dolay mı ne red geliyor nede onay ? Ortalama red süresi sizlerde ne kadar ?