John katzejnbach şizofren
Emile zola nin eserleri de güzeldir genel anlamda.
Simyaci da güzeldi. Ahmet Ümit okurdum, onun romanları sürükleyici idi. Beyoğlu rapsodisi ilk çıktığı zamanlarda almıştım kaç sene oldu Allah bilir.
Uzun süredir kitap okumuyorum. Evlenmeden önce okuyabiliyordum.
Şu an mektubat okuyorum (mektubat-i rabbani ) cok esli bir kitap ve kaç senedir evde duruyor ve okuyamadım.
Konu dışı olacak fakat, kitap okumanın insana çok faydası var. İnsanın kendisini geliştirmesi için en güzel etkinlik bu bence.