Açıkcasi bende satıcı olarak fazla satış yapamıyorum upwork ve yurtdışı tarafı daha hareketli bu işleri yapmak için firma gerekli malumunuz gündüzleri tam zamanlı olarak çalışıyorum SSK olduğundan dolayi Bağ-Kur odemiyorum muhasebeci ye ve vergi ye giden paralar internet gelirimin yüzde 60 ini olusturuyor belkide çok az bir para geçiyor elime eğer sigortalı olmasam bagkuru vergisi muhasebecisi karşılanacak gibi değil her ay zarar yazardim