Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel olmuş. Ödeme sisteminide iban değilde oto ya mı bağlasaydın dicemde bu hali efsane
Oto yapacaktım da o kısmı tam çözemedim o yüzden ibana devam 😂