30 senedir ilk defa böyle daraldım ekonomik anlamda. Elime asgari ücretin üstünde para geçiyor ama barınma ve diğer ihtiyaç giderleri ucu ucuna bazen de artı ihtiyaçlar olursa eksiye sokuyor.

5 sene önce burada sık sık ticaret yapardım şimdi yılda bir 200 TL lık bir hizmet bedelini bile sorguluyorum.

Bu işin nereye gideceği belli de sonunu gören kahraman olamaz diyelim 😊