eline ağzına sağlık da, bunları düşündükçe yavaş yavaş deliriyoruz. çünkü düşünmenin, analiz yapmanın, isyan etmenin olumlu bir karşılığı olmadığı gibi, çok ciddi olumsuzlukları olabiliyor güzel ülkemizde. şunu söylemek isterim, 10 sene önce izmir de 1+1 sıfır üretilmiş daireler 85bin liradan falan başlıyordu, asgari ücretle bile 90 ay falan çalışınca bu küçük daireyi almanın hayalini kurabiliyordun. şimdi izmirde sıfır bir daire almak istesen, oda sayısına bakmaksızın 4-5 milyonu gözden çıkartman gerekir. bırak ev alma hayalini, kaç kişi daha bulursam ev kirasını ödeyebilirim diye hesap yapıyor artık insanlar.