Güzel olmuş ellerine sağlık kardeşim. Renkler konusunda olumsuz yorumlar gelmiş fakat bilemedim benim aşırı hoşuma gitti ve çok uyumlu güzel duruyor. Başarılarının devamını dilerim.
teşekkürler hocam ben kodlama konusunda uzman değilim yapay zekaya yaptırdığım için renkleri hep mahvedebilirim o yüzden benim derdim daha çok sitedeki hatalar ve eksiklikler