Aileme, dostuma zordaysa borç değil yardım ederim, iade beklemem, verse de almam. Ama yok araba alacağım yok evi yaptiracagim bilmem ne lüks ihtiyaç için kendi ailemden, çocuğumdan kısıp başkasının keyfi harcamasina 1 kuruş vermem.

Hiç bir Allah'ın kuluna borç para vermem, geri alanı da görmedim. Boş yere kimseyle kötü olmaya gerek yok, ha verip alamayinca kötü olacagima da hic vermeyip kötü olmak daha mantıklı.

Kardeşler dahi birbirine giriyor para yüzünden, en güzeli o topa hiç girmemek.