borç isteyen işyeri arkdaşlarım var gerçekten fatura yada kredi ödemesi yapacak olsa miktar önemsiz ancak adam b4h1s oynuyor yav çıldırmamak elde değil verdiğim parayı onun adına imzasıyla nakit avans şeklinde veresiye fişi ile geri alabiliyorum sorun yokta insanlar çok borçlu çıkış kapısı arıyorlar çalışarak bitmeyecek borçlara girmişler.