Şu hayatta borç verebileceğim tek bir kişi var, o da daimi dostum. 15 yıldan fazladır düşe kalka beraber büyüdüğümüz adam.
İstesin varımı yoğumu dahi verebilirim. Aynı şekilde o da benim için yapar ki yapmışlığı da vardır.

Haricinde kimseye borç vermem. 100-200 TL gibi miktarları borç olarak nitelendirmiyorum bu arada, borç diye bahsettiğim tutarlar, yüklü tutarlar.