Normalde vermem. Bir yıl önce çok ihtiyacım vardı yok zamanda isteyebileceğim 3-4 kişiden birinden istedim. Para önemli değil, o an beni o durumdan kurtarmış olması benim açımdan daha büyük bir şeydi. Ödeyeceğini bildiğiniz adama sizi üzmeyecek kadar vereceksiniz.
En önemlisi (bana göre) bankalarda skorunuz falan iyi olacak,ihtiyacınız olduğunda alabilin. Banka ile aranız bozulmaz,en fazla avukatlık olursunuz. Ama çevrenizle bozulur bir de bunun için manevi olarak da etkilenirsiniz.