Sezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok net oldu hocam, bu durumdan kaçınma yönteminiz var mı? yada uyguladığınız bir sistem?
Ticaretlerine bakıyorum genellikle yüksek ticaretli insanlarla iş yapmaya çalışıyorum veya hakkında teşekkür konuları açıldıysa bu yönden ilerliyorum bu sekilde sorun yasamıyorum istediği kadar eski üye olsun istediği kadar ticareti puanı fazla olsun yine bu sekilde sorunlarla karşılaşabiliyoruz 2 ticaret yaptım 1.si eski üye 1. 220+ tradeli üyeli fakat ikisindede sikayet konusu açmak durumunda kaldım.