İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceden kullandım arayüzü vb. güzel ama çok pahalı ve sistem çok düşük özellikte.
Yenileme için gereksiz pahalı. Ama ilk alım çok ucuza geliyor. 6 tane site var 2029a kadar kafam çok rahat.