Aciklamada 24fps yaziyor. 60fps olduguna eminmisiniz.
evet 24 ü gördüm fakat yani 60 olması gerekmez mi? envatoya yükledikleri niye 60 gibi akıcı, Çözünürlük farkından dolayı mı böyle yapmışlar. ffmpeg ile kasmayı çözmeye çalışıyorum fakat olur mu bilmiyorum.