Selamlar,
Öğrenci olarak yaşadığım mahallede telekom kutusunda boşta port kalmamıs bir çok çözümü araştırdık olmadı
4 - 5(max) kalacağım bunun için taahhütlü bir hizmet almak istemiyorum çözümü var mı şikayet var'a yazsam türktelekom ilgilenir mi