Herkese iyi akşamlar, iyi forumlar.

Gözüme güzel gözüktü almak istedim, ancak aldıktan sonra da kötü gözükmeye başladı
Bende sizlere sormak istedim, " PLANSİZ.COM " sizce değeri nedir? Satmak için aldım açıkcası, Godaddy 1300 $ demiş