Sınırsız kullanıyorum 990₺ hayatımı kararttı her ay 3.bin 3 bin ödüyorum genede 😀.. hocam en mantıklısı en düşük paketi tahattüt yaptırmak bence zamanla bi tık bi tık yükseltim