Dostlar Selamlar;

Şuan tam 3 bin saat olarak yoluma devam etmekteyim. içerik üretmeye 4 ay önce başladım ve ilk videom ile son videom arasında hem cesaret hemde heyecan kazandım. Burada öyle güzel bir dostluk samimiyet var ki bir önceki postumda gören herkesin desteği hiç değilse bırakmamam gerektiğini o kelimelerle güzel insanlar bana bir kez daha göstermiş oldu. motivasyonum tam fakat artık bu 4 bin saati tamamlamam gerekiyor. 44 video oldu fakat hala bu durumdayım. görselde görmüş olduğunuz bugün güncellendi fakat yarın için kaç saat olacak bilmiyorum. şuana kadar ortalama günde 30 saat izleniyorum. düşük olduğunun farkındayım fakat desteğinize ihtiyacım var. bu postu gören güzel insanlar her biri bir videoyu hiç değilse tam olarak izlerse sanıyorumki bu 4 bin saati tamamlayacağım. eğer desteklerseniz çok memnun olacak ve bu işe başlama sebeplerimi gerçekleştirmek için önemli bir adım atacağım. şimdiden teşekkür ederim iyiki varsınız r10 ailesi.

kanal Linkim : https://www.youtube.com/@dogadaikiteker

---------------------------------------