Merhaba benzer bir durumu yaşadım. Cimer üzerinden faturasız iş yaptığıma dair şikayet edilmişti.
Maliyeden memur arkadaşlar ofisime geldiler. Faturaları kontrol ettiler. Bir sorun olmadığına karar verir gittiler.
Fatura olmasaydı minumum 200.000 TL ceza işlem sağlayacaklarını belirtmişlerdi.