Merhaba arkadaşlar, web işlerine vakit buldukça bakan bir arkadaşım var şirketi vs. yok arada sırada denk gelirse armuttan felan web sitesi yapıyordu. Bugün yanımda aradılar kendisini maliyeden çağırdılar hatta evine gitmişler. Cimerden şikayet var web tasarım işi yapıyormuşsunuz tarzında vs. Bu durumla karşılaşan tecrübesi ya da hukuki fikri olan var mı?