Öyle bir şey olmaz merak etmeyin.ABD koruması altına girildi içerde muhalefet daha çok ezilecek.Önümüzdeki dönemde iç çekişmeler hesaplaşmaları daha çok konuşacağız.2029 da Trump başkanlık süresi doluyor malesef muhalefetin trump başdayken durumu kötü.İçeride de destek artıyor ama takan yok.