@TroiaBilisim; şaka bir yana, öncelikle çok geçmiş olsun. İnşallah sorununuz bir an önce kayıpsız çözülür.
Teşekkür ederim hocam çözüm sağlamaya çalışıyoruz
@bidaabak; hocam ile ve diğer firma ile. Karışıklık bir şekilde o ordan oraya o ordan oraya bişeyler yapıyorlar ama

inşAllah çözülecek