Değerli R10 ailesi selamlar,

Yaklaşık 3 saattir yaşadığım bir olayı kısa bir şekilde sizlere anlatacağım.

Bir DC firmasında kabin değişikliği transferi sağlamak üzere saat 15:00 gibi talep açıldı mevcut barındırdığım firmadan. Öyle oldu böyle oldu talep devreye alındı işlem yapıldı falan filan. her neyse.. mevcut çalıştığım firmanın talebi x kabinimde x diskleri olan, birisinde kızak var birisinde yok toplamda 3 tane görünen sas disk sata disk ve ssd disk mevcut seklinde bilgi geçiyor. Standart prosedür olarak şu kabine şu firmaya taşınacak gibisinden.

Buraya kadar her şey normal. sunucu geliyor işte ilo kvm seklinde ilerleniyor... aa bir bakıyoruz non-system non disk seklinde bir hata. Allah Allah nasıl olur diskler var. Talep açılıyor kontrol ettirilmek için. İlgili teknik ekipten arkadaşlar bir kontrol ediyorlar sunucuda 1 tane disk yok. İçerisinde de benim yeni aldığım nvme disk var onun kontrolünü sağlattırıyoruz evet var.. Ama sunucu taşımada acaba yanlış sunucu mu taşındı diye düşünüyoruz ve bunun gibi yanlışlık yapmazlar diyerekten konusuyoruz. Sonrasında eski barındırdığım firma ile görüşüyorum disk yok. Nasıl disk yok diyor bana fotoğraf istiyoruz ön panelde hiç bir disk yok
Önceki çalıştığım firmaya ticketi diskleri sökün vb. şeklinde mi söyledin diyorum hayır diyor öyle bir şey söz konusu bile değil öyle bir şey talep etmedim diyor ve bana ticket görüntüsünü atıyor. Ciddi anlamda öyle bir şey yazmıyor.
Her neyse eski resimlerini buluyorum sunucumun aktarıyorum yeni firmaya ve eski çalıştığım firmaya evet bu sekilde olacak diyor. Yeni firmanın kabininden fotoğraf istiyoruz bir bakıyoruz bahsettiğim gibi bom boş disk yerleri...

Büyük ihtimalle talimat gelmeden bu teknik arkadaşlar talebi yanlış anlamışta olabilir tabii diskleri çıkartıp sunucuyu öyle götürüyorlar

imkansız böyle bir şey talep girmeden ama maalesef ki bunu da yaşadım..

Nazar var nazar

Yaklaşık 3 gündür zaten eski firmanın kabininde internet sorunu vardı.. Yenisine hızlıca geçelim dedim bunda da aksilikler peşimi bırakmadı.
Ben gideyim bir nazar duası alayım bir şeyler dağıtayım..

son olarak gözü olanın gözü çıksın

Bu arada desteklerinden dolayı @bidaabak; hocama teşekkür ederim