Bir yerde market ballarının üretimine arıların şekerle beslendiğini okumuştum. Araştırdığımda aslında bunun yapılmasının normal olduğunu öğrendim. Çiçek yoksa arılar geçici olarak şekerle besleniyormuş. Ama sırf hızlı üretim olsun diye arı sürekli şekerle beslenirse de ürettiği bal sahte bal diye geçiyormuş.