Firmaya 120 gün önce mail attım hala geri dönüş yapmadılar, site üzerinden yazıyorum 3. gün cevap yok. R10 olmamaları iletişim kurmamızı ve onların sorunlara cevap verememesi tamamiyle problem çıkartıyor.
V5 ne zaman gelecek hiç bir açıklama söz konusu değil.