Hocam akçakocadayım dedem arıcılık yapan biriydi bıraktı bizde tanıdık arıcılardan alıyoruz kilosu 800-900 tl den aşağı olan bal hakiki bal değildir onu söyleyeyim öyle kolay bi iş değil gidip kovandan bile alsanız onunda hilesi var adamlar şimdi kovanın yanına şekerli su koyuyor onu yediriyor arılara çok güvendiğiniz biri olmalı.
hocam etme eyleme mersin ve muğla arıcılığın anakaynağıdır. öyle 50 100 kovanla yapmazlar 10binlerce kovanla yaparlar bu işi ve balın en iyi balın firmalar tarafından alınma ücreti şuan 165 tl.