Hocam akçakocadayım dedem arıcılık yapan biriydi bıraktı bizde tanıdık arıcılardan alıyoruz kilosu 800-900 tl den aşağı olan bal hakiki bal değildir onu söyleyeyim öyle kolay bi iş değil gidip kovandan bile alsanız onunda hilesi var adamlar şimdi kovanın yanına şekerli su koyuyor onu yediriyor arılara çok güvendiğiniz biri olmalı.