Selamlar, marketlerde satılan hiçbir bal arılardan çıkıyormuş gibi hissettirmiyor.
Siz nereden bal alıyorsunuz? Bildiğiniz güvendiğiniz bir yer var mı?
Hem süzme hem petekli için yorumları alalım.
sakaryadan bir abi getiriyor 10 yıldır istanbula. istanbul içindeyseniz alacak kişi 5 10 kadar olursa ayağınıza kadar getirir. balları süper bence. çam balı 500 çiçek balı 400 tl kendi üretiyor. isterseniz telefonunu veririm.