Selamlar, marketlerde satılan hiçbir bal arılardan çıkıyormuş gibi hissettirmiyor.
Siz nereden bal alıyorsunuz? Bildiğiniz güvendiğiniz bir yer var mı?

Hem süzme hem petekli için yorumları alalım.