girişte kod gönderilmesi için başka birinin numarasını yaz ,bu sorun genelde kurtarmak için hep aynı numarayı kullandığın için çıkıyor
başka numara yazma gıbı bır sey cıkmıyor hocam hesapta bu numara kayıtlı hesap askı yemıstı ıhlalden ıtraz ettım acıldı fakat hıc deneme yapmama ragmen bu halde 2 gundur gecmısde de bır kac konu gordum forumda ama sonuc bulamadım