Kim diyor. İhtimali bile yok.

Bunu söyleyenler iktidar yansısı gazcılardır başka bir şey aklıma gelmiyor. Milletin gazını alıyor. Konuşacak başka konular veriyor.

Trump ile görüşmek için bile dünya taviz veriyorsun neyin savaşı. Akıl var mantık var.