MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk gittiğinizde top mermileri ile dağları dövdünüz mü 🙂 ben ilk gittiğim bir hafta boyunca gece 11 civarı yarım saate yakın atış yaparlardı yatakhaneler konteyner olduğu için ranzalar sallanırdı
Taru ve Sülbüs dağıydı sanırım? Dağı hacamat ederdik ateş idare çavuşuydum, verdiğim kordinatlara güvenmezlerdi aşağıda jandarmayı vururuz diye aklıma geldikçe gülesim geliyor