İlk gittiğinizde top mermileri ile dağları dövdünüz mü 🙂 ben ilk gittiğim bir hafta boyunca gece 11 civarı yarım saate yakın atış yaparlardı yatakhaneler konteyner olduğu için ranzalar sallanırdı
Taru ve Sülbüs dağıydı sanırım? Dağı hacamat ederdik

ateş idare çavuşuydum, verdiğim kordinatlara güvenmezlerdi aşağıda jandarmayı vururuz diye

aklıma geldikçe gülesim geliyor