Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın hocam, ben de karargah bölüğündeydim. S1 personel subaylığında durdum bir süre, sonra canım sıkılıyor diye ayrıldım; full nöbet kitlemişlerdi havanlar bölgesi ve nizamiyede
İlk gittiğinizde top mermileri ile dağları dövdünüz mü 🙂 ben ilk gittiğim bir hafta boyunca gece 11 civarı yarım saate yakın atış yaparlardı yatakhaneler konteyner olduğu için ranzalar sallanırdı