MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muharrem binbaşı vardı başçavuş Ercandı hatırladığım kadarıyla 🙂 iyi olmayan şeyleri hafızada tutmuyorum
Haklısın hocam, ben de karargah bölüğündeydim. S1 personel subaylığında durdum bir süre, sonra canım sıkılıyor diye ayrıldım; full nöbet kitlemişlerdi havanlar bölgesi ve nizamiyede