Şu erkeklerin araba konusunda “en çok ben bilirim” yarışını da anlamlandıramıyorum. Ben hiç o topa girmiyorum ki zaten alınan bir ürün için heves kırmak da ayrı bir garip durum oluyor.
“Tamam abicim en çok sen biliyorsun. Ben yanlış yapmışım bir daha araba alırken sana danışmadan almam”

İyi günlerde kullanın hocam.