Ailesi başımdan gitsin diye kameralı telefon alıp kendi haline bırakmış. O da internetten ne görürse onu yapmaya başlamış. 10 yaşındaki çocuğun sosyal hesabı olamaz. Hele internette başıboş mayın gibi gezenler varken.