Alırken uygun alabiliyorsan piyasasına göre satarken illa ki aldığın fiyatın üzerine satarsın hocam. Enflasyon, sıfır araçlara aralıkta ötv zammı gelecekmiş. O yüzden net koyar üzerine. Al gitsin.