Projelendirmeyeceğim domaini almam. Ama forumda paylaşılan domain konularına değerlendirme yapıyorum. Bence seneye düşüreceğiniz domainleri almayın, boşa para sokağa atıyorsunuz. Bazıları hiç satılmıyor ve satılmaz da zaten. Yatırımcı olup, uzun vadeli elinde tutana lafım yok.