Ne yapalım hocam? Habire deprem olacak diyip, sonra gidip Japon konutları diye ev yapıp satanlara mı inanalım?
Peki ya bu şahıs, İstanbul'da deprem olmayacak diyerek, İstanbul emlak piyasası düşmesin diye uğraşıyorsa?
Önlem ve tedbir almak gerekir, birilerinin lafını dinlemeye veya inanmaya gerek yok bu kadar basit.