İyiyi duysak ne kötüyü duysak ne? En azından bunca felaketi yaşayan binlerce insanın biraz içi ferahlıyor. Boş verin… Bazen ufak değişimler bir işe yaramıyor önce tepeden başlamak gerekiyor.